Мініфраструктури ініціювало апеляцію одразу ж після рішення суду. Як і було обіцяно, суд розблокував концесію "Херсона", наголосив міністр інфраструктури Владислав Криклій у своєму фейсбуці.
Цікаво: Три мільярди гривень у розвиток: Україна віддала порти іноземцям
Клопотання Міністерства суд задовольнив та скасував блокування концесії. Тож її ніхто і ніщо не зупинить! Ми захищатимемо кожного нашого інвестора та кожну концесію,
– пообіцяв Криклій.
До слова, до свого поста у фейсбуці міністр інфраструктури прикріпив кумедну гіфку, на якій він зображений з велетенською валентинкою з написом – "Concession is my passion" (українською: концесія – це моя пристрасть).
Гіфка Владислава Криклія: дивіться відео
Що Криклій раніше говорив про блокування концесії "Херсона"
Раніше міністр інфраструктури наголошував, що Феміда має пам'ятати, що Конституція визначає верховенство права та незалежність суду як головні принципи демократичної держави.
"Якщо ми хочемо, щоб світові інвестори повірили і прийшли в Україну, то саме рівень роботи судової системи буде визначальним у цьому питанні", – підкреслив Владислав Криклій, коли повідомляв про апеляційний позов.
Концесія порту "Херсон": коротко
Концесійний конкурс було проведено у січні, а його переможцем стала компанія ТОВ "Рисоіл-Херсон". Вона мала намір вкласти у "Херсон" 300 мільйонів гривень, а також мав заплатити за концесію 12 мільйонів гривень.
В уряді очікують, що концесія порту дозволить залучити 1,3 мільярда гривень інвестицій у портову інфраструктуру, а державі – 14,3 мільярда гривень нових податків.
Що таке концесія?Концесія – це передача об'єктів, що належать державі чи територіальній громаді в тимчасову експлуатацію концесіонеру. Ним може бути інша держава, іноземна фірма чи приватна особа. Концесіонер сплачує платіж за користування об'єктом.