Зазначимо, що пильну увагу урядовців до стану переїздів привернула наймасштабніша в історії незалежної України аварія, яка сталася у Марганці 12 жовтня. Тоді через зіткнення пасажирського автобуса і локомотива загинуло 45 людей.

"На сьогоднішній день у нас працює спеціальна комісія щодо інвентаризації переїздів і виявлення кількості маршрутів, які проходять через ці залізничні переїзди. За результатами цих обстежень буде розроблена програма", - каже заступник міністра транспорту і зв'язку України Олексій Баранов.

"З них на 1675 не відповідає настіл, на підходах до 1424 переїздів покриття автомобільних доріг не відповідає стандартам, на 297 переїздах світлофорно-звукова сигналізація знаходиться у несправному стані, на 1091 переїзді відсутні або пошкоджені дорожні знаки", - каже заступник начальника Департаменту ДАІ МВС України Сергій Будник.

У Міністерстві звітують, "Укрзалізниця" щорічно витрачає до 1 мільярда гривень на переоблаштування переїздів. Скільки ж коштуватиме програма у відомстві ще не рахували. Крім того, в ДАІ переконані: аби аварій стало менше - треба збільшувати штрафи. Зараз за порушення правил перетину залізничного переїзду стягується 425 гривень.