Дослідження фактів несправності у автівках здійснювалося за підтримки NASA та Національної академії наук США. Тож після 10-місячного розслідування у Міністерстві дійшли висновку, що авто не становлять загрози для водіїв.

"Проблеми у автівках Toyota були механічними, а не електричними. Такий висновок експертів після повного та дуже ретельного дослідження", - сказав міністр транспорту США Рей Лахудю

Після такої заяви, акції компанії на торгах у Нью-Йорку виросли на 4%, а у Токіо - майже на 5%. Втім, не всі близькі до справи особи підтримують висновок Мінтрансу.

“Ми високо цінуємо роботу NASA. Втім, як відомо, NASA ніколи не займалася такого роду дослідженнями. До того ж, NASA може опрацьовувати лише надану від Toyota інформацію, а такі дані ретельно захищаються та контролюються концерном”, - вважає представник позивачів до Toyota Гаро Мартіросян.

Нагадаємо, навесні минулого року концерн виплатив уряду США штраф у майже 16,5 млн. дол. за приховування інформації про дефекти педалі акселератора. Наприкінці минулого року японська корпорація сплатила ще 32,5 млн. дол. через два масштабні відкликання автівок. Втім, незважаючи на вимушені витрати, компанія все ж не визнала, що своїми діями порушувала закон.