Здається, його головне завдання - утерти носа конкуренту з батьківщини. Поглянемо, що з цього вийшло. Автомобіль створили на трохи вкороченій платформі Mitsubishi Outlander XL. Відтак, салон в ASX просторіший, аніж у Qashqai. Підвіска - та ж, тільки з м'якими налаштуваннями. Ззовні - це "вибуховий" дизайн та рублений хвіст. Найяскравіший елемент - передок у стилі винищувача, який запозичили у десятого Lancer.

Якість матеріалів у салоні вища, аніж у того же Outlander і Qashqai. На ринок кросовер вийде з трьома бензиновими двигунами та двома коробками. Найдешевші версії обладнуватимуть лише новим 1.6-літровим агрегатом, 5-ступінчатою "механікою" та переднім приводом. Версії з 1.8- та 2.0-літровим двигунами комплектуватимуть як механікою, так і варіатором. І, на додачу, можна буде обрати повний привід.

Mitsubishi ASX продаватимуть практично всюди - від США до Східної Європи, щоправда під різними назвами. В Америці, до прикладу, кросовер носитиме горду назву Outlander Sport. Ще один піар-хід - символічно менша ціна, аніж у Qashqai, який коштує $22000.