Та попри це, Panamera GTS - справжній, запальний Porsche. Так, це п'ятиметровий автомобіль. Так, його маса з чотирма людьми на борті перевищує дві тонни. І так, це не найпотужніша Panamera. З її 4.8-літрового двигуна зняли "всього" 430 конячок.
І що, не може боком? Може.
Фішка Panamera GTS - у ходовій частині. До базового оснащення входять пневмопідвіска з новим модулем управління та жорсткі електроннокеровані амортизатори. Заради кращої стабільності задню колію розширили на 10 мм. А гальмівну систему запозичили у турбінованої 500-сильної моделі.
Решта відмінностей від звичайної Панамери очевидно вибрали з каталогу опцій Porsche методом наукового тику. Це і карамельно-червоний колір кузова, і 19-дюймові диски, і активний задній спойлер.
Цього цілком достатньо, щоб на питання про завищену ціну власник міг відповісти: "Та ви що, хлопці, це ж не проста Panamera!" До речі, коштуватиме новинка щонайменше $142 тис.
Porsche 911 Carrera Cabriolet
Схоже, скоро у видах Panamera розібратися буде складніше, ніж у 911-х. Хоча ні. Сьогодні Porsche 911 має понад 15 версій, і ось вам ще одна - Carrera Cabriolet. В принципі, це звичайна купешка, якій металевий дах замінили тканинним. Той же алюмінієво-сталевий кузов, ті ж двигуни: 3.4 та 3.8 літра потужністю 350 і 400 конячок відповідно. У розгоні до "сотні" кабріолет повільніший від купе на дві десяті секунди - 5 с. у версії Carrera і 4,7 c. у Carrera S. А от ціна - вища. За найпростішу 350-сильну модифікацію доведеться викласти близько $170 тис.