До того ж подібний варіант економить час: можна вибрати товар, не виходячи з дому. Такий вид торгівлі це поєднання стандартних роздрібних точок, у тому числі магазину 24/7 у м. Київ та Інтернет-магазину.

Спочатку мережа магазинів moyo.ua була відкрита як точка цифрової та електронної техніки, котра спеціалізувалася на роздрібній торгівлі. Зараз же вона стала повноцінним омні-рітейлом. У ньому успішно поєднуються можливості та переваги офлайн- та онлайн-реалізації продукції.

Особливості бренду

Переваги омні-рітейлу полягають у тому, що він пропонує великий асортимент продукції, що зменшує час доставки товару до споживача.

Принцип роботи:

  • Більшість офлайн магазинів має достатню площу, котра дозволяє вміщувати найбільш популярну продукцію;
  • Весь товар готовий для продажу і відправки у будь-який момент;
  • Діє програма продажу найбільш актуальної продукції. Тобто товар доставляється у те місце, де споживач із найбільшою ймовірністю його придбає;
  • Інтернет-платформи дозволяють ознайомитися з актуальним асортиментом товарів, не виходячи з дому;
  • Декілька варіантів доставки. Товар можна отримати у роздрібній точці, на складі транспортної компанії, з доставкою кур’єром;
  • Кваліфіковані операторі call-центру дадуть відповіді на усі запитання у режимі 24/7.

Мережа магазинів MOYO.UA відрізняється від інших торгових точок наявністю великого асортименту продукції, в який входить не лише цифрова та електронна техніка, а й безліч інших товарів. Наприклад, дитячі іграшки, тренажери, косметичні засоби, товари для спорту, шкільне та офісне приладдя, садові меблі, посуд для приготування їжі тощо. До того ж у Києві клієнт має доступ до омні-рітейлу протягом 24 годин на добу. Наявність такої цілодобової точки дозволяє не лише замовити продукцію, а й забрати її в будь-який час.