Як пише The Guardian, у музеї зоології Кембриджського університету відтепер завдяки штучному інтелекту "заговорили" 13 видів. Серед них птах додо, нарвал, фінвал, червона панда та тарган. Виставка відкрилася 15 жовтня.

Дивіться також Через відкриття корейських вчених натрієві батареї можуть стати найпопулярнішими у світі

Експонати оснащені індивідуальностями

The Guardian пише, що істоти та моделі оснащені індивідуальностями та акцентами. Вони можуть спілкуватися голосом або текстовими повідомленнями через мобільні телефони відвідувачів.

Технологія дозволяє тваринам описати час, проведений на Землі, і проблеми, з якими вони зіткнулися, в надії подолати апатію до кризи біорізноманіття,
– зазначають у виданні.

Експонатів "навчили" змінювати свій тон і мову відповідно до віку людини, з якою вони розмовляють. Істоти та моделі доступні на більш ніж 20 мовах.

Додо, що розмовляє, очолює новий експеримент з ШІ у зоологічному музеї: дивіться відео

У компанії Nature Perspectives, яка розробила проєкт, сподіваються, що це допоможе зміцнити зв'язок між людьми та природою.

Помічник директора музею Джек Ешбі зазначив, що частиною експерименту є перевірка того, чи змінять люди ставлення до тварин, якщо їм дати власний голос. Як приклад він навів суспільне сприйняття до таргана, якщо йому дати голос.

Коли ви розмовляєте з цими тваринами, вони дійсно здаються особистостями – це дуже дивний досвід. Я почав із запитань на зразок: "Де ти жив?" і "Як ти помер?", але закінчилося набагато більш людськими запитаннями,
– розповів співробітник музею.


Щоб почати розмову з експонатом потрібно скануватимуть QR-код біля тварини / Фото Кембриджський університет

Експонат, оснащений штучним інтелектом, також озвучує інформацію щодо того, чи варто людям намагатися повернути вид за допомогою клонування.

Щоб почати розмову з експонатом, відвідувачі скануватимуть своїми телефонами QR-код, розташований біля тварини.

Дбайливе ставлення до навколишнього середовища є одним з ключових пріоритетів для відповідального бізнесу. Тому "МакДональдз" пропонує своїм відвідувачам сортувати відходи. Це не лише зменшує екологічний слід компанії, а й сприяє формуванню культури відповідального споживання серед клієнтів.