Головний експонат виставки - прототип стелса-винищувача п'ятого покоління Т-50 компанії "Сухой".

“Літак має спеціальну конструкцію, яка робить його менш помітним на екранах радарів противника. Він оснащений більш досконалими двигунами, радарами та іншим передовим бортовим обладнанням”, - розповідає експерт з військової авіації Ілья Кедров.

Більшість даних про винищувач засекречені, однак відомо, що ним керує один пілот. Т-50 може нести на собі 7,5 т боєприпасів. Максимальна швидкість - 2600 км/год., тривалість польоту без дозаправки - 3 год. 20 хв.

Вдосконалений винищувач Су-35 - теж серед експонатів авіасалону. Літак отримав нові реактивні двигуни та радар наступного покоління.

“На цьому винищувачі встановлений більш досконалий радар, який дозволяє виявляти літаки противника на відстані близько 300 км і вражати їх на відстані до 100 км”, - каже Ілья Кедров.

Показали на виставці й нове озброєння для винищувачів четвертого покоління. Зокрема, російсько-індійська компанія BrahMos Aerospace представила бойові ракети, які розвивають швидкість від M2,8 до M3.

“Цими ракетами можна оснастити винищувачі Су-30. Ці літаки чудово підходять для перенесення таких ракет, адже можуть дозаправлятися у польоті”, - зазначає генеральний директор компанії BrahMos Aerospace Сіватхану Піллаї.

Передова супутникова навігація від конструкторського бюро "Навіс" теж заслуговує окремої уваги. Пристрій може працювати одразу з трьома системами.

“Система дозволяє користуватися як нашою, так і закордонною GPS, і в майбутньому Galileo. Тобто при відключенні однієї зі систем, пристрій все одно працюватиме. Відповідно, підвищується надійність та точність”, - сказав інженер конструкторського бюро "Навіс" Олег Мулатов.

Хороша видимість в поганих умовах - ще один пріоритет для російських ВПС. Бортова камер, яку розробила компанія "Світ діагностики", забезпечить пілотам гелікоптерів надійний візуальний контакт зі землею та бойовими цілями за будь-яких обставин.

“Основою є геостабілізована підвіска. Вона дозволяє стабілізувати апаратуру, яка знаходиться всередині корпусу, від вібрацій гелікоптера у всіх площинах. Тобто гелікоптер може вібрувати, потрапляти в турбулентні потоки, а зображення буде стаціонарним”, - каже інженер компанії "Світ діагностики" Ігор Самородов.

Загалом, свої розробки представили 846 компаній зі 40 країн. Оглянули їх понад півмільйона відвідувачів.