Вадим Лисиця (продюсер): “Сподіваємося, і я навіть більше скажу, що ми цю допомогу отримаємо. Тому проблем немає. Поки що ми за рахунок свого ресурсу, за рахунок ресурсу НТКУ, за рахунок великої допомоги НТКУ, ми все що запланували - встигли зробити”.
Команда Альоші вирішила відмовитись від промо-турів Європою. Мовляв, дорого і практично безрезультатно. Кажуть, зосередяться на промо безпосередньо в Осло. Головний месидж української пісні "Sweet people"- збереження Планети Земля. Аби посилити ефект - кліп знімали в Чорнобилі. На сцені ж “Еко-Альоша” вирішила відмовитися від шоу, аби не відволікали від головного.
Alyosha (представниця України на "Євробаченні 2010"): “Те, що буде відбуватися на сцені, я можу сказати, що це буде не менш емоційно, як зовні, так і, скажімо, будуть якісь рухи, візуальне сприйняття, все буде дуже емоційно ”.
Представники вітчизняного шоу-бізнесу, хоч і високо оцінюють вокальні дані співачки, втім, кажуть - європейську публіку, перенасичену творчими експериментами, треба шокувати.
Дмитро Клімашенко (музичний продюсер): “Можна публіку здивувати, звичайно, голосом, але якщо знайти для нього правильне рішення - так розкрити його, щоб дійсно це був основний акцент, але якщо в пісні немає такого рішення, і в принципі, шоу немає, то це вже провальний номер”.
Володимир Бебешко (музичний продюсер): “Нашо щось видумувати? Була Руслана, яка показала, що треба сильне шоу, сильна харизма, енергетика, подача. Вона виграла, тому що вона це все зробила, у неї все склалося”.
Як відомо, 55-й пісенний конкурс “Євробачення” триватиме у столиці Норвегії - Осло - з 25 по 29 травня.
2 хв
На підготовку до конкурсу Alyosha витратила 100 тис. доларів
До "Євробачення" лишилися лічені дні, а Альоша грошей на конкурс так і не знайшла. Команда співачки вже витратила на підготовку 100 тисяч доларів, але, кажуть продюсери, усі кошти з власної кишені і їх вже майже немає.