Проблема в тому, що зі 100 підприємств, які займалися ремонтом автошляхів, лишилося тільки 10. Їм на освоєння виділили аж 19 мільярдів гривень. А контролюватиме процес колишній міністр транспорту Польщі Славомир Новак.

Вдома подав у відставку 2013 року після скандалу. У нього помітили на руці незадекларований годинник вартістю декілька тисяч доларів.

Призначення нового очільника, нехай і Європейського рівня, замало для реформи. Вбиті українські автошляхи потребують нових технологій. Дешевше будувати автошляхи з нуля, ніж ремонтувати. Прем'єр Володимир Гройсман вже за два роки обіцяє закатати в асфальт найдірявіші напрямки.

Читайте також: Цікаві факти з "темного" минулого нового керівника "Укравтодору"

Та експерти не вірять у його слова. На повномасштабний ремонт автошляхів у 2017 році прем'єр-міністр пообіцяв виділити 30 мільярдів гривень. От тільки контроль за ремонтом покладено на то й таки Укравтодор. А хто асфальт замовляє, той гроші і закопує.

Нагадаємо, 19 жовтня прем'єр-міністр України Володимир Гройсман призначив Славомира Новака виконуючим обов'язки голови "Укравтодору".