Ця сума — витрати тільки на розробку гри, про витрати на маркетинг поки нічого не відомо. Продовження розділено на 3 частини, перша з яких — StarCraft II: Wings of Liberty — вийде 27 липня.

З бюджетом в 100 мільйонів доларів Starcraft II вдалося обійти за обсягом бюджету Gran Turismo 5 — 60 мільйонів доларів, і зрівнятися з найдорожчою відеогрою на сьогоднішній день — Grand Theft Auto IV.

Раніше виконавчий директор Activision Blizzard Боббі Котік назвав StarCraft однією з "семи основ успіху компанії". Інші шість — це проекти Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft, Diablo, ще не анонсований MMO-проект Blizzard і права на інтелектуальну власність компанії Bungie, розробника Halo.

Котік також розповів, що кожен з цих проектів має великий потенціал і здатний принести видавництву до мільярда доларів прибутку.