Суперпопулярний у 70-х роках бренд сьогодні намагається знову зайняти достойну нішу у фешн-індустрії. І судячи з відгуків критиків та публіки, представлена колекція - це вже серйозна заявка на професійний успіх.

“Як на мене, колекція просто прекрасна. Особливо мені подобається кольорова гамма - дуже цікаві поєднання. Це особиста робота Маріоса Шваба і тепер усі можуть переконатися в його талановитості”, - каже акторка, креативний дизайнер марки Halston Heritage Сара Джесіка Паркер.

Соковиті пастельні кольори, м'які, текучі контури силуетів - усе, аби підкреслити тріумф жіночності. Адже, жінка - це щось глибше, ніж просто лоск та гламур, вважає дизайнер бренду.

“Я хотів, аби колекція сприймалася як одне ціле. А точніше - щоб вона виражала правдиву цілісність жіночої природи. Ця ідея підкреслюється використанням відповідних принтів, квітів та інших екзотичних деталей. Для мене жінка як орхідея - екзотична, рідкісна, чуттєва, спокуслива”, - зазначив креативний директор бренду Halston Маріос Шваб.

Останнім часом Halston активно завойовує американський фешн-ринок. На початку року одним з креативних директорів бренду стала Сара Джесіка Паркер. Зоряна акторка працює над розвитком окремої марки Halston Heritage. До слова, у продовженні фільму "Секс і місто" Паркер з’являється у вбраннях і від Halston.