Про представлення українських політичних партій у новинах на телебаченні йдеться у моніторингу ЗМІ за 1-7 жовтня, який провела асоціація "Спільний простір" та Комітет "Рівність можливостей".

Найбільше на телебаченні Партії регіонів - її представлено "квотою" обсягом 52,3% від загальної кількості передвиборчої та політичної інформації.
На другому місці з великим відривом опинилась Об’єднана опозиція, якій в політичному телеефірі припало 13,6%.

При цьому найпасивніше висвітлюють діяльність "Свободи" - 0,9%.

Щодо таких партій як УДАР, "Україна - вперед" та КПУ, то їм припадало від 3,7% до 5,5% від обсягу інформації політичного характеру.

В результаті моніторингу експерти встановили також, що на телебаченні й надалі спостерігається розмита межа між повідомленнями, в яких висвітлюється діяльність влади та тими, де чиновники ведуть продуману агітацію.

До слова, Гриценко заявив, що на Львівщині Партія регіонів купує голоси за 100 гривень.