Розширення отримало назву Focus on the user. Додаток став реакцією на зміни, введені в пошуковий механізм Google з 10 січня. Тоді компанія представила "персоналізацію" пошуку, яка полягає у відображенні в результатах пошуку посилань на відповідні записи, фотографії та профілі людей з соцмережі Google+.
Від "персональних" результатів можна відмовитися, перемкнувшись на "класичний" вигляд пошукової видачі. Проте в ній продовжують відображатися посилання на профілі в Google+, які підходять під запити. Причому це відбувається навіть якщо у користувача немає облікового запису в соціальній мережі, вказують розробники розширення.
На їхню думку, Google жорстко прописала в пошуковому алгоритмі вказівку посилань саме на сторінки в Google+, навіть незважаючи на те, що профілі цих же людей і компаній в Twitter і Facebook оновлюються частіше. Їх розширення покликане змінити цю ситуацію.
Розширення у вигляді невеликої програми, що зберігається у панелі закладок, грунтується на "справжніх" результати пошуку Google. Воно розміщує блок посилань на профілі в Google+ праворуч від основної пошукової видачі посиланнями на сторінки цих же людей і компаній в соціальних мережах, блогохостинг та інших сервісах.
Крім того, розширення замінює посилання на сторінку в Google+ в підказках пошукового рядка і в блоці результатів пошуку на найбільш релевантний профіль у всіх соціальних мереж. Для вимкнення "поліпшеного" пошуку необхідно перетягнути букмарклет з сайту розширення на панель закладок браузера і вмикати його при необхідності.