Перше місце у компанії Coca-Cola. ЇЇ вартість сьогодні - більше 70 млрд. доларів. У трійці також - IBM та Microsoft. На думку аналітиків агентства, лідерство Coca-Cola - результат правильної стратегії. Асоціації бренду з веселощами та свіжістю приваблюють покупців.

Друга сходинка IBM також заслужена. За 9 років компанія зміцнила свій портфель за рахунок 108 придбань. Нині бренд коштує майже 65 млрд. доларів. Тим часом Microsoft, яка хоч і постраждала від кризи, останнім часом здорожчала на 7% - до майже 60 млрд.

В десятку найдорожчих брендів увійшли також Google, General Electric, McDonald's, Intel, Disney та Hewlett-Packard. Єдиною неамериканською компанією у рейтингу є фінська Nokia - вона на восьмому місці. Загалом у списку агентства Interbrand - 100 торгових марок.