Бренд, який лідирував і в 2009 році, подорожчав на 14%. На другій сходинці опинився бренд IBM, який подорожчав на 30% - до 86,383 млрд. дол.
Замикає трійку лідерів американська корпорація Apple, бренд якої також подорожчав майже на третину. Його оцінили у більш ніж 83 млрд. дол.
Зазначимо, Millward Brown Optimor складає щорічний рейтинг найбільш впливових марок у світі вже п'ятий рік поспіль. Експерти компанії вважають, що бренд впливає на споживача значно більше, ніж показники виторгу або прибутку компанії.
1 хв
Найдорожчий бренд у світі – Google
Найдорожча марка у світі коштує 114 млрд. дол. В рейтингу найдорожчих брнедів BrandZ Top-100, складеному британською дослідницькою компанією Millward Brown Optimor, перше місце посів пошуковик Google.