Двигуни літака працювали аж до самого зіткнення із землею, а руйнування сталося від удару об землю, пише РБК. За даними видання, на місці аварії утворилася воронка глибиною 2,5 метри.
Співрозмовник РБК розповів, що "огляд двигуна і елементів механізмів крила дозволяє зробити висновок, що літак не зруйнувався в повітрі".
Читайте також: Російський журналіст пояснив реакцію українців на катастрофу Ан-148 під Москвою
Основними версіями падіння літака вважають загоряння у двигуні, обледеніння, несправність датчика швидкості та помилку пілотування, пише "Комерсант". Все відбулось настільки швидко, що екіпаж не встиг ні повідомити про будь-які проблеми диспетчерам, ні спробувати здійснити аварійну посадку.
Версія теракту поки вважається малоймовірною: за словами опитаних газетою експертів, терористи-смертники зазвичай "чекають того моменту, коли їм дадуть можливість встати з крісла і відійти в сторону, щоб безперешкодно здійснити самопідрив".
Читайте також: У мережі опублікували відео падіння Ан-148 під Москвою
Вибух, який чули жителі довколишніх сіл, за словами фахівців, майже напевно стався при детонації паливних баків літака в момент зіткнення із землею.
Деякі версії катастрофи відкинули уже в неділю. Наприклад, відпала ймовірність заправки літака неякісним паливом: ним же в неділю заправлялися ще десятки бортів, і в жодного не виникло проблем.
Не знайшлось також уламків будь-якого іншого судна, аби припустити зіткнення у повітрі.
Нагадаємо, 11 лютого літак Ан-148, що виконував рейс з Москви в Орськ, розбився в Підмосков'ї, За попередніми даними, на борту було 65 пасажирів і 6 членів екіпажу.
Рятувальники, які прибули на місце катастрофи, виявили рештки кількох тіл. Повідомляється, що ніхто з тих, хто перебував на борту, не вижив.