2014 року, коли селфі стали модним трендом, одесити на чолі із Віктором Шабуровим почали розробляти програму, яка б допомагала у реальному часі змінювати обличчя. За секунду можна було "схуднути", вирівняти тон шкіри, змінити колір очей, або й узагалі стати подібним на зомбі чи стару відьму.
Бракувало фінансування, тож українці вийшли на Kickstarter. Рекордних сум не планували зібрати, головне — це розголос. Не минуло й кількох місяців, як додаток Looksery скачали 3 мільйони користувачів. А про українських "старпаперів" розповідали і Forbes, і CNN.
Додатком зацікавилися кіностудії, косметичні компанії та мобільні оператори. Кількість клієнтів стрімко зростала, доки їхні місячні обороти не сягнули мільйона доларів.
Та вже у вересні 2015 стало відомо, що розробку українців викупив американський мобільний додаток Snapchat і не пошкодував для цього 150 мільйонів доларів. Так дорого українські стартапи ще не купували. Ходять чутки, що таку суму виклали, щоб обмежити доступ конкурентів до інноваційної технології.
Зараз команда переїхала до США і продовжує працювати вже під іншим іменем, а тим часом українську розробку оцінив і сам Арнольд Шварценеггер, запостивши новорічне селфі, зроблене за допомогою української програми. Дрібниця, але приємно.
Дивіться також: Американець з українським корінням, який вразив світ своєю геніальністю