Щоб активізувати покупців, автовиробники поспішно оновлювали лінійки та випускали абсолютно нові моделі. Тому, попри несприятливу ситуацію, 2012 рік реально вражає новинками. Згадаємо найякскравіших!
Безумовно, звання новинки-2012 у сегменті сіті-карів заслуговує Opel Adam. Так, це буде найменша та найдоступніша модель марки. Зате на неї покладають чималі сподівання.
Автомобіль має яскраву зовнішність і лише на лічені міліметри більший від малюка Fiat 500.
У гамі двигунів - бензинові агрегати 1.2 та 1.4, а також новітній трициліндровий турбоагрегат.
Європейські продажі новинки заплановані на початок 2013 року.
У В-класі обрати найкращого складніше - надто популярний сегмент, відповідно, дуже насичений. Втім, першість все ж варто віддати новому... Renault Clio.
Цей малюк є першим творінням Лоренса ван ден Акера на посаді головного дизайнера Renault. Раніше він відповідав за зовнішність "Мазд", а тепер творить для французів.
Яскрава, оригінальна зовнішність і - відповідний інтер'єр. Завдяки цьому Clio зможе втерти носа більшості конкурентів.
У С-класі і німці, і японці, і французи продемонстрували високі результати. Однак серед найочікуваніших автомобілів - кореєць Hyundai i30 другого покоління.
Що ж особливого має цей хетч? Оригінальний дизайн, просторий салон з якісними матеріалами та багате оснащення, яким можуть похизуватися автомобілі класом чи навіть двома вище. Для багатьох це важливіше, ніж поки далекі від еталону їздові характеристики.
І, що головне, це все ще одна з найдешевших пропозицій у гольф-класі.
А ось один з найяскравіших дебютантів 2012 року в класі сімейних авто - нова Mazda 6.
Седан зберіг спортивні нотки у дизайні, але загалом це вже зовсім інший автомобіль - солідніший. За габаритами маздівська новинка навіть більша від Toyota Camry.
Щодо технічного аспекту, для нової Mazda 6 припасли пару бензинових агрегатів SKYACTIV з прямим впорскуванням - об'ємом 2 та 2.5 літра, та кілька турбодизелів - для Європи.
Нову "шістку" продаватимуть лише в кузовах седан та універсал. Версії хетчбек більше не буде.
У бізнес-класі цьогоріч найяскравішу модель представив не хтось із німецької трійки, а британці. Що найцікавІше - не седан, а універсал.
Jaguar XF Sportbrake цілковито може претендувати на звання найкрасивішого у класі, і байдуже, що це сарай. Гама двигунів складається тільки з економічних і тяговитих турбодизелів потужністю від 163 до 275 конячок.
Ну, а титул кращої новинки представницького сегменту отримує оновлена "сімка" BMW. Автомобілю злегка освіжили зовнішність, а в салоні з'явились нові передні крісла з сенсорними дисплеями у спинках.
Але все це дрібниці порівняно з новим 3-літровим турбодизелем.
Німці приліпили до рядної "шістки" одразу 3 турбіни і вичавити з неї 380 конячок! Такий двигун може розігнати двотонний автомобіль до "сотні" швидше, ніж за 5 секунд!