Так, за версією IWSR "Хортиця" увійшла в топ-10 найбільш швидкозростаючих брендів в США, показавши позитивну динаміку продажів в 144%.

За даними IWSR, рівень зростання споживання горілки на американському ринку склав + 2.3% і досяг величини 74,8 млн 9-літрових ящиків, з них 1,08 млн літрів – це "Хортиця".

Зростання популярності "Хортиця" в США виробник пов'язує зі стабільно високою якістю, якого вдалося досягти завдяки використанню унікальної сировини – спирту нового покоління "Пшенична сльоза". Спирт "Пшенична сльоза" виготовляється з добірної пшениці за особливою технологією, відрізняється рекордною чистотою і використовується ексклюзивно "Хортиця" для виробництва в промислових масштабах.