Втім, цілком ймовірно, з першими весняними променями пікетувальники знову візьмуться до справи, - припускають політологи. Підприємці застосовуватимуть безцінний досвід організації мітингів вже навесні, адже розігнавши намети, влада зробила учасникам акцій протесту велику послугу.

“Ліквідація майна насправді і зробила майдан політичним. Майдан помалу помирав, і справа не в холоді а в не підтримці киян. Перший спосіб будь-якого майдану – це підтримка столичних мешканців”, - каже політолог Віктор Небоженко.

”Якщо припустимо у Львові чи Хмельницькому реально закривалися крамниці, там реально були ознаки страйку підприємців, то київські базари працювали. Оголошення мобілізації абсолютно нічого не означає, більше того, будемо говорити відверто, київські підприємці намагалися нажитися на цьому самому майдані. Тому що навіть ці дудки в переходах навколо майдану вони продавались за завищеними цінами”, - каже політолог Костянтин Матвієнко.

Реальної ж сили на думку експертів протести досягнуть лише тоді, коли до них долучаться київські та донецькі підприємці, - тоді влада відчує незадоволення людей повною мірою.