Opel Insignia OPC

Мінімум косметичних змін, старий двигун і наполовину нова ходова - так можна описати рестайлінг зарядженого "Седана" та універсала Insignia OPC.

Так, під капотом - той же 2.8-літровий бензиновий V6 з віддачею 325 "конячок". Втім, тепер він може працювати не лише з "механікою", а й з новим "автоматом". Останній має ручний режим - передачі можна перемикати за допомогою підкермових пелюсток. Цікаво, що "автоматична" Insignia в динаміці майже не поступається "механічній" версії.

Основний же акцент німці зробили на ходову частину. Інженери доопрацювали близько 60 елементів задньої підвіски, змінили налаштування адаптивних амортизаторів та переписали програму системи стабілізації. Все це, запевняють "опелівці", покращило керованість автомобіля та вирішило проблему недостатньої поворотності.

Opel Meriva

Щодо змін у ходовій частині та керованості "Меріви" - нічого не відомо. Зате компактвен може похизуватися новим 1.6-літровим турбодизелем CDTi. Він видає 136 конячок (320 Н·м), які дозволяють розігнатися "меріві" до сотні за 9,1 с. При цьому, авто споживає лише 4,4 літри дизеля у змішаному циклі.

Також в гамі двигунів - 1.3-літровий турбодизель і бензиновий агрегат об'ємом 1.4 в трьох варіантах форсувань.

Ззовні оновлена Meriva відрізняється іншою решіткою радіатора та фарами зі світлодіодами в стилі рестайлінгової "Інсігнії".

Крім того, новинка отримала нову мультимедійну систему IntelliLink зі 7-дюймовим екраном, голосовим керуванням та камерою заднього бачення.

Європейські продажі оновленого Opel Meriva стартують на початку 2014 року.