Ззовні новинку легко впізнати - загальні пропорції та форма кузова залишились такими ж. От тільки дизайн вже не настільки оригінальний, авто схоже на численних корейських і китайських однокласників. Іншими словами, Micra стала такою ж як всі. Шкода.

Зате всередині все однозначно краще і приємніше. Панель приладів, до прикладу, тепер округла і розділена на 3 зони. Завдяки збільшеним габаритам автомобіля салон став просторішим, особливо це відчутно ззаду. Пасажирам доступно безліч ніш і ємкостей для зберігання всіляких дрібниць: бардачок з двома відділеннями, купа кишеньок на дверцятах, центральній консолі і в інших місцях.

У списку обладнання є клімат-контроль, багатофункціональний бортовий комп'ютер та акустична система, яка вміє регулювати гучність залежно від швидкості руху. Також за доплату покупець нової Micra може розраховувати навіть на великий дисплей з навігацією. Хетчбек обладнують 2-ма трициліндровими бензиновими двигунами об'ємом 1.2 літра. Перший варіант - атмосферний 80-сильний, другий - з турбіною, яка підвищує потужність до 98 конячок. Також на вибір - п'ятиступінчата "механіка" і варіатор.

Випуск четвертого покоління Micra налагодили на заводах Nissan у Таїланді, Китаї, Індії та Мексиці, а продаватимуть бюджетний хетчбек у 160 країнах. Головними конкурентами новинки будуть Suzuki Swift та Hyundai i20.