Секрет успіху вже тоді лежав на поверхні - це був перший кросовер, який однозначно належав до класу позашляховиків і, водночас, був спроектований для використання у сімейних цілях. Домохазяйки шаленіли за ним, як за Бредом Піттом.

Новий Murano значно відрізнявся від оригіналу. Найпомітнішою зміною були інтегровані у решітку фари, а широкий капот та 20-дюймові диски зробили силует кросовера м'язистим і соліднішим. Завдяки рестайлінгу авто приглянулось і чоловікам.

Дизайн кросовера залишатиметься актуальним ще кілька років, тому в оновленій моделі, яку ви зараз бачите, чекати якихось особливих змін не доводиться. Те ж можна сказати і про інтер'єр, який знову оснастили відповідно до нового преміального стилю компанії. Murano має моторизовані п'яті дверцята, кольорові камери заднього та бокового бачення, великий мультимедійний дисплей і якісну аудіосистему.

Єдине, чого не вистачало цій моделі - дизельний двигун. І саме його вирішили додати. Так що в одинокої 3.5-літрової бензинової V-подібної "шістки" нарешті з'явився сусід. Тепер компанію у прайс-листах йому складатиме 2.5-літровий дизель потужністю 190 конячок і з обертовим моментом 450 Нм.

Працюватиме він у тандемі з шестиступінчатим автоматом, а середній розхід пального при цьому не перевищуватиме 8 л на 100 км. Таким чином, Nissan забезпечив своєму кросоверу безтурботне майбутнє принаймні ще на кілька років.