Від самого Juke залишилися лише “ріжки” та “ніжки”, тобто дах, боки та рамки вітрового скла. А от платформу, ходову частину та інтер'єр - все це забрали у GT-R. І на останок винесли двигун.
Повздовжня V6 3.8 плюс дві турбіни. Цей “монстр” виявися завеликим для кросовера, тож довелось збільшити моторний відсік, посунути передні крісла, а задні взагалі викинути.
Таким чином Juke-R отримав у своє розпорядження 485 конячок. Вони транслюються на чотири ведучі колеса за допомогою 6-ступінчатого "робота". Це дозволяє суперкросоверу розігнатися до "сотні" за 4 с.
“Ніссанівці” вже заявили, що серійним Juke-R ніколи не стане. Втім, задля повноцінних дорожніх тестів таки сконструювали два кросовера - з лівим та правим кермом.
Питання: для чого серйозно обкатувати концепти, які ніколи не поставлять на конвеєр?
Очевидно, на їхній базі готують новий компактний спорткар, а можливо і "заряджену" версію кросовера зі слабшим двигуном.