В основу програми покладено аналіз повідомлень 3000 twitter-користувачів. Ознаки користувача визначають по тому, яку лексику він вживає, в які години найчастіше твітить, чи ставить коми тощо.
Один з розробників програми Донг Нгуєн розповів про особливості різних аудиторій, які вже визначила їхня програма:
"Наш аналіз показав, що різниця між чоловіками і жінками досить стереотипна. Простіше кажучи, чоловіки частіше говорять про футбол і політику, жінки - про нігті... Молоді користувачі частіше говорять про себе самих і використовують багато смайликів".
Також молоді пишуть дуже емоційно.
Тим часом користувачі, яким вже виповнилося 30, стриманіші, не впадають у крайнощі, вживають складнішу лексику і можуть твітити про нетипові теми.
Наразі програма пристосована тільки до голландської мови.
До речі, одним з лідерів американського "Твіттеру" є саме літній чоловік. Його син завів екаунт, де постить тільки висловлювання свого батька. Вони настільки дотепні, що їх фоловить вже 3 мільйони людей.