Автори статті повідомили, що за 25 секунд до катастрофи диспетчер підтвердив екіпажу, що літак перебуває на правильній траєкторії для посадки, хоча насправді лайнер був нижче курсу. За даними польських фахівців, російський диспетчер міг дати помилкову інформацію через несправність радіорадара, встановленого на аеродромі. Відтак, Варшава має намір попросити російську сторону надати дані про роботу радара.

На думку авторів статті, катастрофи могло не бути, якби за 2 кілометри до місця падіння екіпаж отримав правильну команду. При чому, за 3 секунди до авіакатастрофи, російський диспетчер все ж таки дав команду "йти на друге коло", але вже було надто пізно. Літак був на висоті нижче 20 метрів, і вже зачепив крилом дерева. Таку команду повинні давати, коли літак опуститься нижче 100 метрів.