Під таким ім'ям дебютував один з найочікуваніших спорткарів останніх років. Йому передували 2 покоління концептів FT-86, які збирали величезні натовпи навколо себе на світових автосалонах з 2009 року.
І неспроста, вони стали ідейними нащадками Toyota Corolla AE86 та 2000GT. Ці спорткари поєднали задиркувату зовнішність, переконливу потужність та динаміку. А головне, завдяки помірній цініЮ, дозволити собі їх міг майже кожен.
Але повернімось до новинки. Фактично, це єдиний сьогодні передньомоторний спорткар з "опозитником" та заднім приводом.
Під капотом GT 86 дволітрова бензинова "четвірка", розробка фірми Subaru. Тойотівці лише додали їй систему безпосереднього впорскування D-4S. Результат - 200 конячок та 205 Нм.
Не надто багато. Але авто важить 1180 кг, тож цього абсолютно достатньо.
Продажі купе в Європі розпочнуться вже влітку. Покупцям запропонують на вибір шестиступінчаті "механіку" та "автомат". Вже в базі система стабілізації, диференціал підвищеного тертя, 6 подушок безпеки та якісна аудіосистема.