Завдяки їм авто непогано трималося на плаву всі чотири роки. Втім, за цей час автомобільна мода змінилася, і моделі конче потрібно було оновлення.
У Chevrolet вчасно це усвідомили і вирішили продовжити життя моделі серйозним рестайлінгом. По-перше, кросовер отримав видозмінену передню частину та нову кольорову гаму. У салоні використали якісніші матеріали і розмістили великий дисплей.
На довершення, Captiva отримала потужніші бензинові і дизельні двигуни, в парі з якими може працювати шестиступінчата "механіка" чи "автомат". Плюс можна буде обрати як версію з переднім приводом так і повнопривідну.
Тобто автомобіль став кращим, з якого боку не глянь. Все, зрозуміло, залежить від ціни, але нова Captiva гірше точно продаватися не буде.
А от продажі новенького компактвена Chevrolet Orlando під питанням. Справа в тому, що для США він замаленький, а в Європі моделі цього класу не дуже популярні.
Втім, машинка вийшла оригінальною і цікавою, тому за дизайн та саму ідею створення яскравого сімейного авто - тверда п'ятірка. Інтер'єр автомобіля порадує багатим оснащенням, що вже стало стандартом для нового модельного ряду Chevrolet. Але найбільше власника вразять можливості трансформації салону і нечувана місткість.
А тепер найцікавіше. У майбутньому, цілком імовірно, з'явиться повнопривідна версія Orlando з підвищеним кліренсом. Стилістично кузов компактвена непогано для цього підходить. Такий кросовер буде доступнішим від Captiva, що й забезпечить йому успіх.