Цілком очевидно - німці працюють не покладаючи рук. Чого лише вартий стиль нового модельного ряду.

Згадаємо, до прикладу, попередню Astra у версії універсал. Авто мало нудний і надто утилітарний вигляд. А от нове покоління "сараю" зовсім інакше: головним тут є дизайн. Яскрава зовнішність та просторий салон - цього достатньо для успіху моделі.

Як доказ - 200 тис. замовлень на нову Astra лише у Європі. Очевидно, новий корпоративний стиль припав європейцям до смаку. І якщо такий ажіотаж здійнявся довкола звичайної п'ятидверки, то можна собі уявити, що буде, коли у продажу з'явиться Astra GTC. Зараз ви бачите лише концепт купешки, яку, до слова, Opel представив на Паризькому автошоу. Однак, з огляду на останні тенденції у світовій автоіндустрії, серійне авто навряд чи дуже відрізнятиметься.

Як й універсал Astra Sports Tourer, автомобіль має все, що треба для успіху. Поєднання строгих контурів, ефектних пропорцій та стильного інтер'єру зробило тридверку сміливою і навіть зухвалою.

Залишається сподіватися, що серійна модель збереже ці фари, симпатичну посмішку на передньому бампері і скромну радіаторну решітку. А от красиві 21-дюймові колісні диски, на жаль, навряд чи доживуть до конвеєра.

Зате на нову тридверку точно ставитимуть фірмовий дволітровий турбодвигун потужністю 290 конячок. Працюватиме, до слова, він у парі з шестиступінчатою механікою. Насправді, нічого дивного у цьому немає - по ідеї Astra GTC все-таки спортивний автомобіль.