Ця подія започаткувала новий етап розвитку найбільшого українського дрогері-ритейлера, зазначає 24 Канал.
Читайте також "Хід конем" вдався: клієнти EVA задонатили майже 4,5 мільйона гривень на авто для ЗСУ
EVA BEAUTY масштабується по Україні: що про це відомо
EVA BEAUTY – це логічне продовження розвитку бренду EVA, який за 22 роки роботи відкрив понад 1100 магазинів по всій Україні. Тепер прийшов час для нової концепції.
Ми провели дослідження і виявили, що попри все є попит на преміальні бренди та сервіси задля проведення приємної доглядової рутини,
– зазначають в компанії.
EVA BEAUTY відрізняється від звичайних магазинів мережі розширеним асортиментом професійних та елітних засобів догляду, а також акцентом на сервіси та можливості тестування продукції.
В EVA BEAUTY можна безкоштовно отримати консультацію спеціаліста та обрати догляд / Фото EVA BEAUTY
EVA стала експертом у питаннях догляду. Але перехід клієнтів на професійні засоби має бути осмисленим, адже їх потрібно підбирати під конкретні особисті потреби. Тому ми запровадили безкоштовні сервіси, де на сучасному обладнанні можна визначити тип та стан шкіри й волосся, отримати консультацію спеціаліста, а вже потім обирати догляд,
– розповіла директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.
Серед унікальних пропозицій нового формату:
- безкоштовні консультації професійного візажиста з можливістю записатися на повноцінний мейкап;
- зони самовізажу для тестування декоративної косметики;
- віртуальні примірки за допомогою планшета доповненої реальності VISUAL by EVA;
- тестування парфумів за індивідуальними вподобаннями з коротким тестом на планшеті;
- можливість спробувати пристрої для укладання DYSON і SteamPod;
- офіційний продаж засобів L`Oreal Professionnel та Matrix, раніше доступних лише в салонах краси;
- тестування зубних щіток, станків для гоління та пензлів для макіяжу;
- стенд з накладними віями для ознайомлення з їх різними типами та простими відеоінструкціями з використання.
Відкриття магазину нового формату EVA BEAUTY / Фото EVA BEAUTY
Асортимент магазину містить понад 7500 найменувань товарів, а завдяки інтеграції з онлайн-магазином EVA.UA, клієнти отримують доступ до більш ніж 120 000 товарів.
Площа нового магазину у Львові складає 350 квадратних метрів. На відміну від магазину в Києві, тут не передбачений салон краси та зона майстер-класів. Проте в компанії планують відкривати і більші магазини з повним спектром послуг.
Цікаво, що дизайн магазину також є інноваційним. Щомісяця колірна гама інтер'єру оновлюється, створюючи завжди свіже та захопливе враження для відвідувачів.
Подальші перспективи розвитку формату EVA BEAUTY залежатимуть від наявності відповідних локацій у топових торгових центрах великих міст України. Компанія планує продовжувати масштабування цього інноваційного формату по всій країні, пропонуючи клієнтам новий рівень обслуговування та доступ до преміальних брендів догляду за собою.