Автомобіль виявився доволі впізнаваним з усіх боків, хоча нововведень чимало. Так, тут абсолютно нова передня частина, виконана у стилі рестайлінгового Audi Q3. Фари можуть бути ксеноновими, світлодіодними або навіть матричними. Ззаду – LED-оптика.

Окантовка радіаторної решітки, рейлінги на даху і накладки на дверцятах "у базі" пофарбовані у сріблястий, незалежно від основного кольору кузова.

Крім того, дебютант має приземкуватий силует, завдяки чому схожий радше на припіднятий універсал чи мінівен, ніж кросовер.

Розміри нового Q7 наступні: довжина - 5,05 м, ширина - 1,97 м, висота - 1,74 м, колісна база - 2,99 м. Таким чином він коротший від попередника на 37 мм і вужчий на 15 мм. Попри це у салоні побільшало простору, особливо на другому і третьому рядах. Причому як в колінах, так і над головою. Залежно від положення сидінь об'єм багажника варіюється від 295 до 2075 л.

Також в інтер'єрі варто відзначити нову мультимедійну систему з інтеграцією Android та iOS, опційну цифрову панель приладів діагоналлю 12,3", знімні планшети для задніх пасажирів і адаптивний круїз-контроль з функцією автопілоту.

А ще новий Q7 легший від попередника на 325 кг! У першу чергу це заслуга модульної платформи MLB нового покоління. Також скинути зайву вагу допоміг кузов із високоміцної сталі й алюмінію. Бензинова версія важить всього 1970 кг, а дизельна - 1995 кг.

До слова про двигуни. Спершу семимісник пропонуватимуть з бензиновим трилітровим V6 на 333 сили і турбодизелем того ж об'єму з віддачею 272 конячки. Обидва розганяють двотонне авто до "сотні" за 6 з гаком секунд. Згодом гаму поповнять слабшим турбодизелем 3.0 TDI (218 к.с.) і бензиновим турбоагрегатом 2.0 TFSI (252 к.с.).

Коробка передач у всіх версіях - 8-ступінчатий "автомат" ​​Tiptronic, привід - повний.

Обіцяють і гібридну модифікацію Q7 e-tron quattro (373 к.с.), яка витрачатиме неймовірні 1,7 л дизеля на 100 км і зможе проїхати до 56 км виключно на електротязі.

Продажі нового Audi Q7 стартують у травні. Ціна - від 61 тисячі євро.