Віднедавна робити покупки можна не лише з домашнього комп'ютера, а й з планшетки. Корейський журнал New Monday запропонував читачам спеціальний додаток для шопінгу з мобільних пристроїв. Програма відрізняється від аналогів тим, що дозволяє користувачам буквально гуляти магазином.
“Паперові видання мають дуже обмежений простір, 5 - 10 фото для статті - це максимум. Тепер же за допомогою планшетки, можна побачити зображення абсолютно всіх товарів. Можна навіть приміряти одяг”, - каже видавець журналу New Monday Метью Чоу Мен Сінг.
Журнал New Monday присвячений моді, більшість його читачів - тінейджери. Однак власникам видання хочеться мати дорослішу аудиторію.
Тому й вирішили зробити радикальні кроки. Як виявилось, доволі вдалі. За перші два місяці програму завантажили 80 тисяч користувачів.
“Чимало людей навіть не звертали увагу на друковану версію New Monday. Вони вважали, що це журнал для підлітків. Втім, після запуску мобільної версії аудиторію читачів поповнили директори компаній і навіть високопосадовці. Думаю, велику роль відіграла інтерактивність програми. До прикладу, можна обертати обрану річ на 360 градусів, одягати її, змінювати колір тощо. Такі ефекти дають нам значну перевагу над конкурентами. Хоча, як це зазвичай буває, щось схоже невдовзі з'явиться і в них”, - каже редактор журналу Юліан Чон Чі Мінг.
Нововведення принесло позитивні зрушення і для друкованої версії видання - її почали більше купувати. У планах власників журналу - перекласти програму кількома мовами, аби завойовувати читачів за кордоном.