Це, за словами британців, має символізувати легкість нового бізнес-седана. Так, завдяки широкому застосуванню алюмінію в конструкції, XF скинув 190 кілограмів.
Крім того, він трохи коротший і нижчий від ще актуальної моделі, однак залишається найбільшим представником класу. Оформили новинку у впізнаваному стилі попередника, хоча чимало запозичили й у свіженького середньорозмірного седана Jaguar XE.
Інтер'єр, до слова, витримали у строгому стилі з елементами хай-тек. Тут використали якісніші матеріали, ніж в попередника, а роль панелі приладів виконує кольоровий дисплей діагоналлю 12,3 дюйма. Посередині красується 10,2-дюймовий дисплей мультимедійної системи InControl Touch Pro.
Нікуди не зникли вентиляційні отвори із сервоприводами і "шайба" коробки передач. А ще британці акцентують на збільшеному просторі в салоні, особливо для задніх пасажирів.
Новому Jaguar відрядили бензиновий турбомотор 2.0, а також трилітровий V6 у двох варіантах потужності. Запропонують покупцям і турбодизелі об'ємом 2 та 3 літри. Імовірно, з часом заявляться "заряджені" версії з V8.
З усіма двигунами працює 8-ступінчатий "автомат", однак базовий бензиновий агрегат можна замовити і з 6-швидкісною "механікою". Привід - стандартно задній, потужніші версії можна оснастити й повним.
За словами інженерів, новий бізнес-седан налаштований так, щоб бути плавнішим і комфортнішим від попередника. Хоча запевняють, що спортивності це не зашкодить. Також британці кажуть, що їм вдалось досягти майже ідеального розподілу ваги між осями – 50:50. А за доплату будуть доступні адаптивні амортизатори Adaptive Dynamics. Продажі нового Jaguar XF стартують наприкінці 2015 року.