Як видно, британці вміють слухати: четверте покоління ідола англійських доріг вийшло саме таким, як треба

Автомобіль отримав свіжий дизайн з модною світлотехнікою. Але в екстер'єрі все одно безпомилково вгадуються сімейні риси Range Rover.

У салоні - повністю нова панель з удвічі меншою кількістю всіляких кнопочок. Більше місця для задніх пасажирів, окремі крісла з масажерами плюс аудіосистема, яка має 29 динаміків.

Але ось що найважливіше у четвертому "Рейнджі" - вага. Завдяки повністю алюмінієвій структурі кузова та новій платформі, масу автомобіля вдалось знизити на 420 кг! Фактично каркас цього позашляховика легший навіть від кузова "трійки" BMW.

Звісно, це позитивно позначилось на витратах пального та рівні CO2. Разом з тим покращилась керованість та плавність ходу. Цьому посприяла і доопрацьована пневмопідвіска.

Але це все одно справжній позашляховик. Кліренс у "Рейнджа" тепер становить майже 30 см, і він може чудово форсувати брід глибиною до 90 см.

Модернізована автоматика Terrain Response моніторить дорогу 100 разів на секунду, відповідно змінюючи налаштування підвіски.

У гамі двигунів - пара турбодизелів об'ємом 3.0 л та 4.4 л. Топовий агрегат - бензиновий V8 5.0 потужністю 510 конячок. Усі двигуни працюють в парі з 8-ступінчатим "автоматом" ZF.

Європейські продажі нового Range Rover стартують на початку 2013-го року. Що цікаво, коштуватиме автомобіль приблизно стільки ж, як і сучасна модель.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 999 мм
ширина 1 983 мм
висота 1 835 мм
колісна база 2 922 мм
кліренс 303 мм
маса 2 200 кг

ДВИГУНИ
бензиновий
V8 5.0 510 к.с., 625 Н•м
дизельні
TDV6 3.0 258 к.с., 600 Н•м
TDV8 4.4 339 к.с., 700 Н•м

ТРАНСМІСІЯ
8АКПП
повний привід

ДИНАМІКА V8 5.0
розгін 0-100 км/год 5,4 с
макс.швидкість 225 км/год

ЦІНА
~$120 000