Старий рекорд, до слова, також належав китайському експресу, і становив 416,6 км/год. Небачену досі швидкість вдалось розвинути під час випробування нової ділянки швидкісної залізничної магістралі Пекін-Шанхай.

Максимальну швидкість поїздів наразі випробовують лише у рамках тестових заїздів. Хоча, за інформацією представників китайської влади, сьогодні залізницями країни роз’їжджає майже 340 пасажирських потягів, здатних розвинути швидкість до 380 км/год.

Експрес "Хесе" почали експлуатувати одразу після завершення випробувань у 2010 році. Віднедавна поїзд курсує сполученням Шанхай-Ханчжоу та Шанхай-Натзінь, де розганяється до 355 км/год. Цю лінію сконструювали менш ніж за два роки, збільшивши мережу швидкісних доріг у Китаї до 7,5 тисяч кілометрів. Вартість проїзду на такому експресі - приблизно $23 за квиток першого класу, і $15 - за місце в другому класі.

На черзі - швидкісна лінія Пекін-Шанхай. Будівництво залізниці завдовжки понад 1300 км планують завершити у 2012 році. Швидкісні потяги долатимуть цю відстань всього за 4 год. При цьому, подорож літаком зі Шанхаю до столиці Піднебесної триває 2,5 год.

Зупинятись на досягнутому китайці, втім, не планують - фахівці вже почали проектувати новий потяг, який зможе розвивати швидкість понад 500 км/год. Окрім цього, на стадії будівництва перебуває ще близько 10 000 км залізничного полотна. Справа в тому, що китайці переслідують амбітну мету - збудувати найдовшу у світі систему швидкісної залізниці.