Почнімо з того, що “сітікар” другої генерації оформили у свіжому фірмовому дизайні. Тепер ззовні авто нагадує старші моделі марки, зокрема хетчбек i30.

Крім того, автомобільчик сконструювали на платформі екс-бестселера Hyundai Getz, тож він серйозно зріс в габаритах. Приміром, від попередника новинка довша на 80 мм.

Зросла й колісна база, що забезпечило додатковий простір у салоні. Багажник тепер можна назвати багажником. Його мінімальний об'єм зріс до 252 літрів (1046 л зі складеними задніми сидіннями).

Інтер'єр у “малюка” теж абсолютно новий. Передня панель має не просто дорогий вигляд - її дійсно виготовили з якісних матеріалів. У топових модифікаціях можна замовити навіть двоколірне оформлення.

Але що дійсно вражає, так це рівень оснащення малолітражки. Тепер Hyundai i10 не поступається і значно серйознішим моделям.

Вже у базовій версії є шість подушок безпеки, система стабілізації, електропідсилювач керма. У списку додаткового оснащення фігурують такі опції, як шкіряне кермо з підігрівом, круїз- та клімат-контроль, система безключового доступу і ще багато чого іншого.

З двигунами в i10 - теж порядок. Принаймні, на папері. Автомобільчик пропонуватимуть з двома бензиновими агрегатами. Перший - трициліндровий об'ємом 1.0 літр (67 к.с., 94 Н·м). Його основний козир - скромний апетит: за словами корейців, близько 4 літрів на 100 км. Інший двигун - серйозніший: 4 циліндри, 1.2 літра і додаткові 20 конячок (87 к.с., 120 Н·м) - цього більше, ніж достатньо для такого “малюка”.

Коробок передач на вибір дві: 5-ступінчаста "механіка" та 4-діапазонний "автомат".

Виробництво нового Hyundai i10 налагодили у Туреччині. В Україні автомобільчик з'явиться навесні 2014 року. Ціни поки невідомі, однак з огляду на ринкові тенденції, а також небідне оснащення варто очікувати помітного підвищення.