«Усього по телефону зареєструвалося близько 5000 учасників. І ми вдячні тим, хто узяв участь у цій акції», - зауважив генеральний директор КП "Київзеленбуд" Михайло Царенко. За його словами, це має стати доброю традицією, адже їхня задача – зробити Київ зеленою столицею Європи. Рівень організації суботника високо оцінили й ті, хто брав у ньому участь. Зокрема, лісничий Дніпровського лісництва Василь Тарасюк хотів би, щоб це справді стало традицією: «СМи будемо завжди раді. Тим більше це справа загальна. Це справа кожного киянина».

У рамках заходу також висадили 1000 сіянців сосни, що, за словами організаторів та їх партнерів, добре вплине на довкілля регіону. «Уже не перший рік еко-бренд «Мороша» організовує і підтримує екосуботники по всій Україні. Це вже стало гарною традицією для тих, хто не байдужий до чистоти нашої природи», - розповів бренд-менеджер ТМ "Мороша". За словами Павла Нікітіна, через те, що компанія є соціально орієнтованою, вона завжди підтримує і приєднується до екологічних ініціатив у містах України.

До кінця місяця акції з прибирання триватимуть в усіх містах України, а долучитися до них може кожен, закликають організатори.