Багаті і не завжди публічні. Великий бізнес визначає політичне і економічне життя країни більше, ніж політики, але уваги йому приділяється помітно менше. Це і зрозуміло: бізнесмени не засуджують уголос уряд або опозицію, не висловлюються з мовних чи історичних питань, не вибудовують імідж на публічних скандалах. Але це вони, а не політики, потроху перетворюють країну спочатку на догоду власному гаманцеві, а там - як вийде. Хоча для більшості - Україна так і залишилася засобом, не перетворившись на мету. Як українські товстосуми вибудовують державу - у спецтемі "Коментарів".Читайте у матеріалі “25 найбагатших українців”.

Родом із СРСР. Янукович і компанія при владі намагаються виглядати серйозно, респектабельно і навіть страшно. Та, як виявилося, усі ці зусилля марні. Року при владі вистачило не лише на те, щоб рейтинги довіри знову скотилися до рівня “ядерного” електорату - тих, хто підтримує за будь-яких умов. За цей час остаточно розвіялись надії на те, що нинішня влада може інакше. Спроби відродити неефективну модель управління а-ля “совок” поставили правлячу еліту перед невідворотною загрозою втрати або країни, або влади, або пихи. Який кращий варіант з гіршого обере Янукович - на шпальтах "Українського тижня" у статті “Совок” на роздоріжжі”.

Бензин може піти за гречаним сценарієм. Намагання влади у ручному режимі регулювати роздрібні ціни на пальне приведуть до звуження пропозиції напередодні посівної, запевняють нафтотрейдери. На них же натомість знову посипляться звинувачення у змові. Все це, кажуть, може стати мотивом для введення мита на імпортне паливо. Більше про те, як створити дефіцит на рівному місці, читайте на шпальтах "Экономических известий" у роботі “Дефицит на пустом месте”.