Справа - труба. Україна почала втрачати транзитні об’єми поставок блакитного палива у Європу. Одночасно у травні головною газовою темою на устах українських чиновників став перегляд цінової формули на російський газ. Однак питання ціни в рамках заданого владою формату поки не вирішується, в той час як транзитні перспективи вітчизняної Газотранспортної системи продовжують танути на тлі відсутності системної політики в галузі. Під чию трубу танцює Україна - дізнавались "Экономические известия" у статті “ Стратегию затуманивают ценой”.

Ближче до літа - далі від Шенгену. Потік нелегальних мігрантів з Африки поставив перед Європейським Союзом питання щодо майбутнього шенгенського простору. На порядку денному - можливість відновлення паспортного контролю в 26 країнах Шенгенської угоди. Низка запитань постає не лише перед громадянами цих країн, а й перед їхніми сусідами. Яким буде майбутнє єдиного візового простору? Як вирішуватиметься питання безвізового режиму для країн Східної Європи? Чого чекати Україні в світлі майбутніх європейських процесів? - читайте на шпальтах фінансово-економічного тижневика “Україна Бізнес Ревю” ”Ближче до літа - далі від Шенгена”.

Дефіцит японських авто провокує черговий переділ українського авторинку. Наслідки скорочення виробництва машин і комплектуючих в Японії через природні катаклізми починають відчувати і українці. Вже зараз багато моделей ввозяться з Країни сонця, що сходить з перебоями. А найближчим часом дефіцит лише зросте, що може спричинити подорожчання авто. Ситуацією користаються постачальники європейських та корейських машин. Які колеса оберуть українці - досліджувала "Деловая столица" у матеріалі “Торможение и обгон”.