Українські бізнесмени і компанії пишаються своїми першими місцями і частками на українському ринку. Але тижневик “Коментарі” у статті “Чи є чим пишатися?” вирішив з’ясувати, чи такі значимі їхні успіхи у світовому масштабі.

Продавці продуктів харчування, одягу та взуття наступного року підуть у інтернет-простори. 2012 рік ознаменується збільшенням числа он-лайн крамниць. Чи зникнуть черги у магазинах та що можна буде купити, маючи комп’ютер та інтернет вдома? - читайте на шпальтах тижневика “Статус” у матеріалі “Онлайн-торговля/2012”.

Вітчизняні компанії мотивують своїх кращих співробітників до блиску в очах і виводять країну в європейські лідери за рівнем захоплення персоналу трудовим процесом. В офісах крупних компаній діють театри для працівників, облаштовані відпочинкові зони тощо. Чим заохотити українця до роботи та прив’язати провідного спеціаліста до одного робочого місця - матеріал “Трудовые резервы” тижневика “Кореспондет”.