"Стояти в Севастополі, бажано - вічно". Так можна сформулювати нинішнє "бойове завдання" російського флоту в Криму. Про колись грізну суто бойову його міць сьогодні вже не йдеться. За десять років Оборонно-промисловий комплекс Росії забезпечив флоти Китаю та Індії удвічі більшою кількістю кораблів, ніж власний ВМФ. Утім нездатність російського чорноморського флоту вирішувати бойові завдання зовсім не зменшує його цінності як інструменту політичного і економічного тиску. Що може колишній "флот прориву" - досліджували "Коментарi" у статті "Флот прориву".
Вічні революціонери. Всякого роду мітинги та пікети в Україні вже давно перетворилися на доволі таки прибутковий бізнес. Вітчизняний ринок протесту зараз на особливому підйомі. Симулювати народний гнів серед українців, виявляється, куди дешевше, ніж провести справді ідеологічну масову акцію протесту. Скільки коштує в Україні підбурити людей на мітинг. Ціну народного бунту знають "Контракти", читайте у матеріалі "День гніву".
Мито на імпортні автомобілі в Україні підніме автопром, але не наш. Спроби уряду підтримати українського автовиробника зможуть обернутися для нас іншою стороною медалі. Те, що на українських заводах складають автомобілі, ще не означає, що така галузь як автомобілебудування, у нас взагалі є, вважають деякі експерти. Мовляв, згідно з нормами СОТ, жодне авто, яке сьогодні складають в Україні не є українським. Відтак, змінивши умови імпорту автомобілів з країн СОТ, Україна ризикує віддати свій автопром росіянам. Більше знає "Власть денег" у статті "Автограбление".