Криза таки навчила маркетологів прогнозувати попит. За часи економічної кризи українці переконалися, у тому, що звичайний сезонний спад цілком може виявитися точкою зростання і навпаки. Зміна попиту - наслідок, а зміна контексту споживання причина. Відстежуючи друге, легко прогнозувати перше, а ще про те, що потрібно для вдалого прогнозування попиту читайте в діловому тижневику “Контракти” у статті ”Наздогнати і ще раз продати”.
Менш як два роки лишається до початку Євро 2012. УЄФА уже дала чітко знати - фінал чемпіонату Європи прийматиме Київ. Тисячі фанатів футболу приїдуть в Україну зі всіх куточків Європи, чи не найбільше туристів звісно осядуть у столиці нашої держави. Все ж якби Євро відбувалося б уже зараз - Київ достойно не зміг би прийняти континентальну першість. Про мінуси у підготовці чемпіонату Європи читайте у журналістському розслідуванні закордонних репортерів на сторінках видання “Український тиждень” у матеріалі ”Пригоди іноземців у Києві”.
Поки вчені всього світу і далі б'ються над вирішенням екзистенційних питань. Пересічні громадяни зазвичай переймаються зовсім іншими проблемами. Британський веб портал ck.com, який позиціонує себе, як ресурс, який не лише надає інформацію, але й відповідає користувачам - опублікував 10 запитань, які найчастіше цікавлять юзерів. Загалом проаналізували понад мільярд запитів. Тож найохочіше мешканці планети земля хочуть дізнатись - чи існує Бог та НЛО, яка з дієт найкраща, що таке любов та чи залишився живий Тоні Сопрано. Про запитання, які хвилюють людство читайте на сторінках видання “Корреспондент” у матеріалі “Вопросы времени”.