Мільйони, які валяються під ногами. Європейські підходи до проблеми сміття поки залишаються для нас недосяжним ідеалом. Україна дедалі більше грузне у відходах, хоча могла б повністю їх переробляти. Зрушити з мертвої точки будівництво нових підприємств, які б дали можливість ефективно використовувати сміття, почасти не дають місцеві власті - зсилаючись на земельні, екологічні чи то фінансові негаразди. Тим часом понад 90% відходів гниє та розкладається на численних офіційних та неофіційних полігонах і смітниках. Про золото сміттєзвалищ - у спецрубриці "Дeловой столици" у статті ″Золотое дно″.
На Євро-2012 - старими дорогами. Нових автомагістралей до футбольного чемпіонату, схоже, не буде. Часу до старту європершості залишається все менше і вже зараз зрозуміло - деякі інфраструктурні проекти, зокрема, будівництво усіх запланованих доріг, завершити вчасно не вдасться. В результаті - від деяких шосе просто відмовляться та ще й зекономлять на цьому бюджетні кошти. Де проляжуть автомобільні маршрути на Євро-2012 - знають "Ізвестія" у статті ″Не любые дороги дороги″.
Продали з-під носа - без шуму і пороху. Блокуючі пакети акцій "Київгазу", "Київводоканалу" і контрольний пакет "Київхімволокна" більше не належать громаді. Цінні папери купила вже відома фінансова компанія "Новий регіон". При цьому, не виключено, що акції були далі перепродані, як і в ситуації з "Київміськбудом". Прокуратура тепер шукає не лише учасників угоди, а й обшукує квартири столичних чиновників. Хто продавав підприємства, хто купував, та чи повернути їх у власність киян - читайте на шпальтах "Экономических известий" у статті ″Газ улетел, вода уплыла″.