Друга секція конференції буде присвячена актуальним проблемам, успіхам і тенденціям рекламного ринку. Секція пройде за участю: Павла Таяновського (Carat Ukraine), Олега Попенка (Publicis Groupe Ukraine), Тетяни Катрич (AGAMA communications), Андрія Андрющенка, (Initiative), Юлії Карпушиної (Amplifi Ukraine).
В рамках третьої секції на основі реальних кейсів будуть розглянуті історії успіху вітчизняних комедійних ТВ проектів, Pay TV операторів, новинних форматів, а також детально описані основні виклики і проблеми, які виникають на шляху їхнього розвитку. Ділитися своїм досвідом в 3-ій секції будуть: Олексій Мустафін (Медіа Група Україна), Володимир Павлюк (СТБ), Оксана Соколова (ICTV), Сергій Попов (1 + 1 медіа), Федір Гречанінов (StarLightMedia), Ярослав Пахольчук (1 + 1 медіа), Денис Васянович (Торсат), Олексій Гладушевський (Новий канал), Іван Букрєєв (НЛО TV), Олена Васильєва (1 + 1 медіа), Олексій Бланар, (Дизель Студіо).
Всього в конференції в якості спікерів візьмуть участь понад 25 ТОП-менеджерів медіа галузі.
Ознайомитись з повною програмою можна за посиланням.
Чекаємо вас на конференції 21 вересня в Hyatt Regency Kiev (вул. Алли Тарасової, 5)