За 26 років роботи терміни відкриття станції переносилися декілька разів. Сьогодні "Олексіївська", збудована за 421 мільйон гривень, прийняла перших пасажирів.
"Вона дуже красива, вона дуже сучасна, більше освітлення, ніж скрізь - мені так здається. Вона ширша. Працює по іншій системі взагалі кондиціонування", - каже чергова зали на станції "Олексіївська" Ірина.
Найбільшу ж увагу преси на станції, що відкрилася, привернули лавки. За офіційною інформацією сайту метро їх вартість склала понад півмільйона гривень. Проте "золоту" вартість сидінь у дирекції метробуду все одно спростовують: мовляв, за лавку заплатили близько 20 тисяч гривень. А от на оновлення рухомого складу грошей не вистачило. Тож поки що метрополітенівцям доведеться викручуватися без додаткових вагонів.
"Інтервал мінятися не буде. У метрополітені є поки резерв вагонного парку, який дозволяє при певній оптимізації рухи потягів оптимізувати, маневрувати з лінії на лінію", - каже начальник дирекції будівництва метрополітену Анатолій Кравчук.
З відкриттям "Олексіївської", пообіцяли чиновники, будівництво нових станцій метро не припиниться. Станцію "Проспект Перемоги" у Харкові запланували відкрити вже за два роки - у травні 2012-го.