Класний дизайн, приємний салон, хороша динаміка. Не останню роль зіграв широкий вибір кузовів: седан, хетчбек та універсал. Кожен потенційний власник міг підібрати авто для себе.

У певний момент "шістці" вдалось залишити позаду таких метрів, як Toyota Avensis і навіть VW Passat. Тому ніяких серйозних доробок модель ніби й не потребувала.

Втім, ідеальних автомобілів не буває - певних недоліків Mazda все ж не позбавлена. Комусь підвіска здавалась надто жорсткою, комусь не подобалась шумоізоляція. Саме такі дрібниці японці і вирішили виправити, і заодно підправити "грим".

Дорестайлінгова "шістка" і досі має сучасний вигляд, тому втручання дизайнерів у зовнішність було незначним, але помітним. Оновлена світлотехніка, трохи видозмінені бампери... Найвагоміші нововведення - інша радіаторна решітка та круглі протитуманні фари замість прямокутних. Також з'явилися колісні диски з новим малюнком. Загалом, фейсліфтинг освіжив автомобіль.

Щоб перерахувати зміни всередині, вистачить пальців однієї руки. Центральна консоль позбулася дешевого сріблястого пластику, натомість її пофарбували чорним рояльним лаком. З керма зникли сірі вставки, а меню комп'ютера стало логічнішим. І головне - завдяки кращій звукоізоляції у салоні тепер тихіше.

Окрім цього, підвіска в оновленої "шістки" м'якша, аніж у попередниці. Тепер навіть на 18-дюймових дисках Mazda їде далеко не ідеальними дорогами значно краще - комфорту більше.

Ще одне. Японці вирішили підігріти інтерес до "шістки", переглянувши рівень оснащення комплектацій. У списку опцій з'явились нові пункти, зокрема система стеження за автомобілями у мертвих зонах.

Новий "макіяж" нанесли настільки тонким шаром, що ціни на авто залишилися на попередньому рівні. Рестайлінгова "шістка" з дволітровим двигуном коштує від $28 000. До слова, приблизно стільки ж з різницею у тисячу-дві попросять за основних конкурентів - Mondeo, Accord та Avensis у схожих комплектаціях. Топова версія Mazda6 з 2.5-літровим агрегатом та "автоматом" обійдеться у $36 500.