З її допомогою рекламодавці отримають можливість розміщувати матеріали в хмарному сервісі і керувати рекламними кампаніями, орієнтованими на користувачів смартфонів і продуктивних телефонів. Це відкриє аудиторію в 66,5 млн. користувачів Opera Mini. При цьому наголошується, що реклама буде демонструватися не в самому браузері, а на сайтах, для яких він є джерелом трафіку.
За допомогою сервісу оголошен Open Mobile розробники додатків і контенту зможуть розміщувати рекламу, додавши код на основі JavaScript на свої веб-сторінки. В Opera Software стверджують, що їх платформа надасть розробникам і власникам веб-ресурсів ефективні інструменти управління і оптимізації доходів. При цьому вони самі зможуть вирішувати, в якій області веб-сторінки буде з'являтися реклама.