Спеціально для цьогорічної церемонії Parimatch Ukraine ініціювала номінацію HIT TECH для технологічної реклами і обрала рекламну кампанію майбутнього. Її отримала агенція Bickerstaff за креативну рекламну кампанію для запуску нового фінансового додатка Alfa-Bank Ukraine – Sense SuperАpp.

HIT TECH – це премія за рекламну кампанію, що кидає виклик та ризикує, аби пробитися через рекламний кластер. Серед номінантів на Effie ми побачили це у комунікації нового банківського продукту. Рекламна кампанія прошла у форматі 360°, поєднала іміджеву та продуктову комунікацію. Сподіваємось, що цей тренд стане частиною реклами майбутнього, яка з часом стане мейнстрімом,
– прокоментувала вручення нагороди Альона Кобозєва, Head of Communications Parimatch Ukraine.

Призом у номінації стала стилізована кібер рукавиця, як символ зв'язку з технологіями майбутнього, спортом та креативними підходами – саме тим, що є складовими сили команди Parimatch Ukraine. Компанія активно інвестує в український спорт, проте у компанії люблять не лише спорт, а й креативні та інноваційні ідеї. Parimatch Ukraine – це легальні розваги, спорт і творчість, що дарують яскраві емоції.