Arrinera Hussarya

Спортивне купе під назвою Hussarya розробила маловідома компанія Arrinera спільно з британським інженером Лі Ноублом.

Дводверку оснастили 6.2-літровим бензиновим двигуном V8 виробництва компанії General Motors. Він розташований у задній частині і розвиває 650 к.с. та 819 Н·м.

Усі вони перебігають на задні колеса через роботизовану коробку з двома зчепленнями італійської фірми CIMA.

Такий тандем здатний розігнати польський суперкар до "сотні" за 3,2 с і досягти максимальних 340 км/год.

Свій внесок у неймовірну динаміку "Гусарії" зробила й легка споряджена маса - 1315 кг. Кузов автомобіля майже виготовлений з вуглеволокна та кевлара, а "під шкірою" - трубчаста рама з високоміцної сталі, яку разом з підвіскою і розробив британець.

В компанії Arrinera обіцяють, що автомобіль буде достатньо передовим і комфортним, а у списку опцій фігуруватиме спорт-пакет з каркасом безпеки, шеститочковими ременями та системою нічного бачення.

Ну а коштуватиме перший польський суперкар близько $160 тис. Щороку планують випускати 100 екземплярів "Гусарії".

Kia Soul

В Україні стартували продажі Kia Soul другої генерації.

У найпростішій комплектації нова п'ятидверка доступна від $20 тис.

За ці гроші покупці отримають 1.6-літровий бензиновий двигун (124 к.с., 155 Н·м) та шестиступінчасту "механіку".

Стандартно паркетник оснащений системою стабілізації, шістьма подушками безпеки, кондиціонером та простою аудіосистемою.

В дорожчих комплектаціях доступний турбодизель 1.6 CRDi (128 к.с., 265 Н·м) та "автомат" на 6 ступенів. У списку опцій зазначені підігрів і вентиляція усіх сидінь, безключовий доступ, асистент паркування, мультимедійна система Infiniti з навігацією та багато чого іншого.

Також у всіх версіях встановлена система FlexSteer, яка дозволяє обрати один із трьох режимів керування - "Звичайний", "Комфортний" і "Спорт".

Ціна топового "Соула" перевищує $30 тис.

Титанова Tesla

Торік два випадки займання електрокара Model S викликали великий резонанс, хоча навіть звичайні бензинові авто загоряються частіше.

Представники компанії з'ясували, що пожежа виникла у батарейному відсіку після того, як машина наїхала на гострі предмети. Сторонні деталі пробили алюмінієвий захист акумулятора і спричинили займання.

У "Теслі" одразу ж взялися вирішувати проблему. Спершу трохи збільшили кліренс електрокарів, програмно піднявши пневмопідвіску. А днями оголосили, що безкоштовно встановлять три титанові пластини на дно автомобілів.

Компанія навіть продемонструвала наскільки надійним є новий захист. Модернізований Model S проїхався на швидкості по бетонним та металевим предметах. Результати - на відео.